Maths Mudah

Thursday, August 5, 2010

MILIKI KERTAS PERCUBAAN UPSR NEGERI-NEGERI 1 MALAYSIA

Share
Assalamulaikum,
Apa khabar anda di sana? Semoga anda berada dalam lindungan Allah hendaknya disamping keluarga tercinta.
Untuk makluman anda, UPSR akan menjelang tiba kurang 50 hari sahaja lagi. Adakah anak-anak anda sudahkan anak-anak anda benar-benar sudah bersedia?
Sukacita dimaklumkan saya ingin meberikan SOALAN PERCUBAAN UPSR 2010 bagi setiap negeri khusus untuk anda. Setakat ini saya telah mengumpul 7 SET SOALAN PERCUBAAN NEGERI. Soalan ini telah saya dapatkan daripada ramai kenalan saya seluruh Malaysia.
Untuk mendapatkan SOALAN PERCUBAAN UPSR 2010 anda hanya perlu memiliki KERTAS SOALAN RAMALAN MATEMATIK 2010 di laman web ini
http://maths-catch.com/exam
ATAUPUN
Dengan mendapatakn EBOOK KUASAI BAHASA INGGERIS untuk peningkatan mutu bahsa inggeris anda dan keluarga di laman web ini
http://produkpendidikan.com/english
Selepas anda memiliki mana-mana satu produk di atas sila email kepada saya dengan tajuk ” Claim Soalan Percubaan UPSR 2010″ dan berikan saya email anda selepas anda memilikinya. HANTARKAN EMAIL TERSEBUT KE ummynor@gmail.com
Untuk pengetahuan anda SOALAN PERCUBAAN UPSR 2010 ini hanya terhad kepada 50 orang sahaja. Dapatkkanya segera.
Semoga anak anda mendapat kecemerlangan di dalam UPSR 2010 seetrusnya menjadi nadi penting kepada keluarga anda. Amin.
Yang Benar,
MOHD IZZATT MOHD TAZALI
GURU BM SK BUKIT FRASER

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails